Kropp och själ

leslita.blogg.se

Salsa lektion

Publicerad 2015-04-02 01:10:27 i Andlighet, Dans & Annat,



Hej på er. Jag fick förfrågan att hålla i en salsalektion för min spirituella-människor-grupp. Vi brukar träffas och ha något som heter Chili coCreate då vi har olika tema med något kreativt och sedan lagar en stor chiligryta tillsammans. 

Förra gången hade vi tema sång och musik som jag har bloggat om då och nu var det alltså dans. Det var superkul .  Alla var så glada och nöjda. Många kom fram till mig efteråt och frågade var jagi vanliga fall håller i dansklasser. Besvikna blev det när jag berättade att jag inte alls är en "riktig" dansinstruktör. Kanske skulle ta och bli det. Blev verkligen sugen 😃

På bilden sitter vi och äter efter salsalektionen. Lämna gärna en kommentar och like ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild