Kropp och själ

leslita.blogg.se

Golvakrobatik

Publicerad 2014-11-22 20:37:46 i Luftakrobatik,

Hejsan det gick inte så bra på luftakrobatiken i torsdag. Hade precis fått en dålig nyhet så jag var inte på humör. Men jag testade lite golvakrobatik istället med en tjej som jobbar på cirkus cirkör. Det var väldigt roligt. 

Golvakrobatik 
Jag övade på att gå ned i brygga från stående. Känner mig säkrare nu och har full kontroll. Sedan testade jag att stå på huvudet på ett nytt sätt med armarna. Jag har bara testat med händerna runt huvudet innan som är en yogavariant. Men detta kändes mycket stabilare när jag väl lärt mig det. Videon ligger uppe på min youtube kanal men jag får inte tag i inbäddningskoden från mobilen. Så det får bli lute bilder! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild