Kropp och själ

leslita.blogg.se

Cirkusträningen

Publicerad 2014-11-15 15:21:00 i Luftakrobatik,

Hejsan, i torsdags blev det mest cirkusring, aerial hoop. Jag har lärt mig tillräckligt många trick för att ha ett flow så jag och min kompis bestämde oss för att öva in var sin koreografi och visa upp för varandra och spela in. Vi övade i en kvart och testade att sätta ihop olika trick och fokuserade på att få fina övergångar, uppgångar och nedgångar! Här kommer lite bilder och nästa vecka ska jag försöka ladda upp videon. 
 


 
Luftakrobatik är så himla kul! Jag längtar hela veckan till torsdag! 
 
Translation: Hey, here are som pictures from this week aerial acrobatics on aerial hoop. We did a choreography and recorded it. So i will upload the video soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild