Kropp och själ

leslita.blogg.se

Första kursdagen!

Publicerad 2014-03-31 21:37:24 i Vardag och nöje,

Hej, lång dag i dag. Första kursdagen i Göteborg, jag åkte helt fel imorse också. Frågade personalen vid Västtrafik hur man kom till adressen jag hade och så skickade de mig åt helt fel håll!! Störande, men sen gick det bra till slut tack vare google-maps och smartphone. Vad gjorde folk förr i tiden? 
 
Det är högt tempo på kursen och jag har redan lärt mig massor av Final cut pro videoredigeringsprogrammet. Det är roligt och jag har lört känna några stycken. Vi gick och åt sushi på lunchtimmen och det var en härlig promenad i solen och uteservering, underbart! 

Sedan tog jag en till promenad med min lila hund, fortfarande soligt på eftermiddagen, tidig förkväll. Han sparg som en tok, överlycklig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild