Kropp och själ

leslita.blogg.se

Belly Dancing

Publicerad 2014-03-10 18:36:00 i Dans & Annat,

Hej på er! I dag har jag varit iväg och storhandlat i olika affärer. Sedan kom vi hem och packade upp varorna och ställde in i ett nyrensat och nyrengjort kylskåp. Jag var så sugen på frukt så vi köpte både gröna och mörka vindruvor, honungsmelon och jordgubbar. Mums. Sedan lagade jag mat, blev chili con carne i dag. 
 
Belly Dancing
I kväll ska jag på magdansklassen, det är tredje av fjärde lektionen. Jag tycker att det är roligt att lära mig magdans och trivs bra med personerna, men jag vet inte det är något som får mig osäker till att vilja fortsätta. Hade varit roligare om jag tränade det ofta och i en stor grupp, men just nu känns det som en bisyssla. Känns inte som att det är något jag vill eller kan satsa på fullt ut och då vill jag hellre prioritera gymmet och styrketräning. Jag får fundera lite. Beror på vilken veckodag och vad det kostar nästa gång, det ändras hela tiden. Jag ska iväg klockan sju sen så nu ska jag kolla lite på en serie som jag följer och vila / smälta maten lite. hehe 
 
Gammal bild, dec 2013. 
 
Ni får ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild