Kropp och själ

leslita.blogg.se

Avancerad stretch för att öppna upp höfterna

Publicerad 2014-03-06 17:15:51 i Yoga och stretch,

Hej på er, jag har börjat stretcha lite smått med vikter och gummiband och sånt. I vissa muskler / övningar har jag kommit till ett stop där det inte känns så mycket om jag bara sitter och slappnar av. I bland behöver man att någon trycker eller drar i en men när man inte har en kompis med sig på gymmet så får man använda det som finns. 

Klicka på bilden för att komma till videon
 
Jag kommer att spela in fler videos när jag stretchar med redskap, typ yogablock och gummiband. Vad tror ni om det? Lämna gärna en kommentar kring vad ni skulle vilja se för stretchvideos / inlägg. Ha en trevlig kväll
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-07 14:56:48

tycker att det vore jätte roligt att läsa om. Älskar dig blogg

Svar: Tack så mycket, yes men då kommer det ett inlägg om det framöver! :)
Leslita

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-07 14:56:56

din*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild