Kropp och själ

leslita.blogg.se

Målbilder med stretchen

Publicerad 2014-01-21 19:12:00 i Yoga och stretch,

I dag har jag gjort lite vighetsövningar/yoga och huvudstående här hemma. Såg massa bilder på Pinerest så jag blev väldigt inspirerad att testa lite olika poser och sätta upp mina mål för 2014. Jag har som nyårslöfte att satsa mer på min vighet/stretch så därför är det bra med mer konkreta mål för att bli motiverad. Det har jag sagt förut. Planering och delmål är superviktigt. 
 
 
Mina vighetsmål år 2014. Klicka så öppas bilderna i ett nytt fönster. 
  1. Krounchasana Sittande pose med ena benet upp. Näsan ska nudda benet.  (ben fram)
  2. Sittande pose med ena benet upp, motsats arm/hand tar tag i benet. (ben åt sidan) 
  3. Spagat med full bakåtlutning i ryggen. Klicka här och här
  4. Spagat mot dubbla väggar, 
  5. Stå på huvud, komma upp utan vägg
  6. Huvudstående olika poser med benen.
  7. Båge, nudda fötterna på huvudet.

 
Nr 2. 
 
Nr 6. Liten bit kvar.


Nu ska jag på yoga på Sportlife, varje tisdag!
Lämna gärna en snäll kommentar om bildern och mina mål, vad tror ni? XOXO / Leslita

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild