Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dagens gymoutfit

Publicerad 2014-02-20 16:50:00 i Dans & Annat,

Hejsan nu är jag tillbaka från gymmet, jag brukar alltid gymma på morgonen men kom inte upp i tid idag så jag gymmade efter lunch i dag. Det gick bra, min PT har höjt alla vikter så dt var riktigt jobbigt och bra att jag var utvilat.

Dagens gymoutfit
När jag tränar har jag oftast på mig färgglada och mönstrade leggins med en matchande sportbh och ett svart vanligt linne / t-shirt till. I dag blev det inte så mycket färg men lite möster blev det allt. Leggins med tigertryck på och en blå sportbh. 

Hoppas att ni tycker att det är kul med lite outfitbilder, jag brukar inte blogga sånt men tycker att det är roligt när andra bloggar om träningskläder. 

Jag håller på ladda upp dagens video när jag stretchar. Det blev mycket split och spagat med fokus på att öppna upp höfterna. Videon och / eller bilder kommer senare idag. Ni får ha en fortsatt bra dag. Lämna en kommentar på vad du tycker om  träningsoutfit bilder eller något annat du vill kommentera, fråga om?

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2014-02-26 21:27:58

Det är kul med träningsoutfitbilder :)

Svar: Roligt att du tycker det! Tack. Hur går det med Pole för dig?
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild