Kropp och själ

leslita.blogg.se

Burlesque kväll i Stockholm

Publicerad 2014-02-28 17:00:00 i Vardag och nöje,

Hej nu har jag fått lite bilder skickade till mig som vi tog i helgen i Stockholm. På lördagen träffade jag fina Nima och Lotta och så valde vi ett lungt ställe att sätta oss på och ta ett glas. Det blev en kopp istället, hehe vänta lite så ska jag förklara. 

På bar Melt hade de 20-tals tema och på 20-talet var det alkoholförbud så på den tiden låtsades kvinnorna att de drack te men i sina te koppar var det alkohol. Alla ölflaskor som beställdes serverades i en papperspåse så att man inte kunde se vad det var. Rolig detalj.

Vi beställde en stor punch som hade champange, hallon, björnbär och passionsfrukt med lite bubblor och annat. Serverade i denna vackra kristallbägaren och hälldes alltså upp i tekoppar!
 

Sedan var det en kort Burlesqueshow som var roligt att se! Hon hade klädsel inspirerad från 20-talet såklart!
Det var min lördagkväll i Stockholm. Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild