Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ny mobil

Publicerad 2014-04-07 20:42:00 i Vardag och nöje,

I dag har det varit mycket teknik. Vi har börjat med ett nytt program på videoredigeringskursen. Så denna vecka är det Avid som gäller. Det började med tekniska fel med projektorn så vi förlorade flera timmar på morgonen. Sedan när vi äntligen fick igång det och kunde börja redigera så var genomgången i superhastighet. Roligt program men mycket att tänka på till en början. 
 
Sedan var jag och hämtade ut min mobil som jag beställde. Samsung Galaxy S4 plus! Så glad, jag har aldrig haft en bra smartphone med ALLT på. Min tidigare har sämsta kameran och jättelitet internminne så det gick knappt att ha fler än tre appar på den åt gången. Men NU så! Simkortet kommer att aktiveras i natt så jag kan inte ringa eller smsa med den än men det går att pilla ändå på alla funktioner. Så försöker lära mig hur man gör allt och ställa in allt. Den är så vacker och displayen är så stor! Ska bli så mycket smidigare att blogga på plats direkt från mobilen! Mobilblogga från och med nu!
 
Bilden är länkad
 
 
Så samma dag, nytt program och ny mobil. Slutkörd i huvudet. Men nöjd och glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild