Kropp och själ

leslita.blogg.se

Halloween 2013

Publicerad 2013-11-03 20:47:00 i Vardag och nöje,

Årets Halloween sminkning. Jag var på två halloween fester så valde jag att ha rosa/lila på fredagen och grön/blått på lördagen. Blev väldigt nöjd med båda sminkningarna men tycker att hakan och näsan blev bättre dagen efter, alltså den undre bilden. 

Vad tycker ni?
 
Some pic from this years halloween makeup. Went to 2 parties. Almost the same makeup but with different colors. Wich did you like the most? I also did the makeup on my parents, the pic below.

Sminkade ockå mina föräldrar som jag var med på lördagen. Vad tycks?

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2013-11-07 15:10:03

Jag har bara ett enda ord att säga: Wow!!!

Svar: Tack så mycket :) Det var roligt att göra den sminkningen :)
Leslita

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2013-11-09 12:57:44

Wow! Skitsnyggt!

Svar: Tack så mycket!
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild