Kropp och själ

leslita.blogg.se

Luftakrobatik

Publicerad 2013-05-31 02:10:00 i Luftakrobatik,

Nu börjar det närma sig, nästa vecka åker jag till Mallorca! Det har varit mycket att fixa med papper och kontrakt och så vidare men nu är jag snart klar med det. Ska "bara" packa ihop min lägenhet. Jag är så uppspelt över alla känslor så jag kan inte somna. Tänker på allt som måste fixas så att jag inte glömmer något, och så tänker jag på att det kommer att bli så himla kul! I morgon har jag en liten god bye party för mina närmaste vänner. Ska bli trevligt. Har aldrig lyckats samla ihop alla till samma dag men lyckligtvis var det ingen som inte kunde (peppar peppar). 

Så i dag var det sista luftakrobatikpasset för mig på nivå 1. Kommer att ta igen ett pass nu på söndag. I dag övade vi på trapets och tyg. De flesta bilderna blev så suddiga och dåliga =( men här kommer några som blev bra...
 
Ser ut som ett T så vi kallar den det ;) Jag tyckte att den var ganska bekväm, ingen annan tyckte det.


Ängeln


Lejoparden


Hissen, dock skulle kortet ha tagits innan jag "åkte" ner till madrassen....


Hissen bakifrån
 
Sen fick jag testa "finska droppet" Åhh det var så kul!! Vilken kick att bara våga släppa allt och ramla framlänges. Fick göra den två gånger, en gång ganska nära mattan och en gång långt uppeifrån. Hoppas att det blir typ på söndag =) Lycka!

With love //Leslita
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild