Kropp och själ

leslita.blogg.se

Klippt håret!

Publicerad 2013-05-05 08:00:00 i Hårvård,

 
I förrgår toppade jag håret lite, jag plattade det rakt först för att det skulle bli enklare att klippa. Ja jag klipper mitt hår själv, Nej det är inte så svårt, Ja det är klart att det blir bra...
 
Jag klippte först ca 3 cm, men när jag satt och fikade med min kompis sedan så insåg jag att jag behöver nog klippa lite till, så när jag kom hem på kvällen så klippte jag ca 4 cm mer. Så sammanlagt blev det ganska mycket. Men det behövdes, efter min blekning som jag gjorde på topparna. Dumt, dumt... 
 
Jag har fortfarande väldigt långt hår. Det längsta är ner till naveln, nu när det är rakt. Innan var det ner till naveln när det var naturligt lockigt. Nu är det friskt och fint. 
 
 
Jag kan förklara hur jag gör när jag klipper håret om ni är intresserade? 
 

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2015-08-23 18:00:51

Jag vill veta hur du gör när du klipper håret :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild