Kropp och själ

leslita.blogg.se

Fairy Tale Creatures Burlesque

Publicerad 2013-05-26 17:01:00 i Vardag och nöje,

I går var jag på en helt fantastiskt underbar bruslesque fest med tema Faity tale creatures. Alla var otroligt vackert klädda och showerna var helt awesome. Sexiga och roliga :-) Här kommer ett långt bildregn! 
 
 
 
 
 









 


 





Det var en rolig kväll! Jag har valt de mest påklädda bilderna, hoppas ingen tycker att någon bild är stötande, (isåfall förstår du dig inte på burlesque :P hehe). Lämna gärna en kommentar på vilken show du tycker verkar finast/roligast e.t.c =) 
 
 

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2013-05-29 13:05:27

Ser kul ut, längesedan jag var på show. fast föreställningar - ja det ser jag ju hela tiden, teater och dans - men det är oftast mer på allvar. Lekfullt, men ändå inte i slutändan.

Svar: Ja det var roligt.Föreställningar är också fint. önskade att man kunde gå på mer av båda. Vad var det senaste du såg ? =)
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild