Kropp och själ

leslita.blogg.se

Raw chokladtårta

Publicerad 2013-03-23 14:20:06 i Recept,

Ikväll åker jag iväg på Atish kryssning med grannarna. Det är persiskt tema så det ska bli jätteroligt. Party och dessutom har vi hela matpaketet med massa goda persiska maträtter. 

Ni här hemma kan få smaska på denna goda chokladtårta en lördagkväll istället. 

 
En helt underbar chockladtårta som jag bjöd vännerna på häromdagen, var väldigt populär! Botten består av nötter och daddlar bl.a. över det hade jag en chokladmouse som gjordes med avokado, carob och cacaopulver bl.a. Graneras med kokosflingor och valfria bär. Jag valde björnbär =) 

Rätten är helt raw, sockerfri, glutenfri och laktosfri! 
 
♥ Fler raw efterrätter klicka *HÄR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild