Kropp och själ

leslita.blogg.se

Swan före-efter bilder

Publicerad 2013-02-25 09:00:00 i Poledance, Yoga och stretch,

Okey den är fortfarande helt usel men ändå kul att se lite skillnad på min smidighet. Varning för fula bilder!
 
Swan på golvet. 2 år sedan, första gången som jag fick tag i foten men ändå väldigt stelt! 


Någon månad efter, ca 2 år sedan. Första gången jag lyckades på stången. Stelt och ansiktet går inte ens att visa så plågad jag såg ut, min rygg höll på att brytas itu (kändes det som).


Förra veckan 2013. På stången och dessutom på spinny!

Den ska bli ännu bättre men än så länge är jag ganska nöjd  =) Behöver stretcha rygg och axlar. Jag vet. 
 
Så HÄR ska den se ut! * eller kanske inte... hehe. I dag är det träning och stretch efter passet. Ska bli roligt! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild