Kropp och själ

leslita.blogg.se

Mid ring finger

Publicerad 2013-12-22 15:57:37 i Nail Art Design, smink och hudvård,

Vad tycker ni om nya trenden med "Mid ring finger", det är att man ska ha små ringar långt upp på fingrarna. Jag tycker at det är görsnyggt och inte alls så obekvämt som jag trodde, visst kändes det lite konstigt i början men det var inte länge det varade. Jag köpte ett tre pack på Gina Tricot med små ringar som kommer med en vit pärla, en turkos sten och en rosa sten (som inte är med på bilden). De andra smala ringarna kommer i ett stort paket som jag köpte på H&M med alla möjliga storlekar (se bild på dessa *HÄR*). Ringen som sitter på långfingret på vänstra bilden är äkta silver och inköptes på Mallorca i sommras. Röda naglar, nagellacket från Isadora. Love it. 

Vad tycker ni om mid ring finger?

Kommentarer

Postat av: Qbrium

Publicerad 2014-01-14 19:58:09

Åh, det är en snygg trend som jag inte tänker anamma. Har testat, men tycker det ser konstigt ut på mig, plus att det kändes konstigt. Skönt att du inte upplever det. :) Jag vill gärna att ringen sitter långt ner på fingret så det inte finns samma "tapparrisk".

Svar: Jo i början kan det kännad lite ovant, speciellt om man ska bära något och behöver ett bättre grepp, men testa lite så får du se. Riktigt snyggt är det!
Leslita

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-04-17 11:08:23

Sökte just på Mid ring och hamnade här på din blogg. Funderat på att köpa mig ett pack och ska nog göra det. Tycker det är riktigt snyggt!

Svar: Ja gör det! Det är riktigt snyggt. Känns lite konstigt i början med sedan vänjer man sig fort med att det sitter en ring där. Tack!
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild