Kropp och själ

leslita.blogg.se

Mid rings

Publicerad 2013-12-16 08:00:00 i Nail Art Design,


Jag och min kompis har hakat på den nya trenden med mid rings, det är väldigt små ringar som man sätter längre ut på fingrarna. Jag tycker att det är riktigt snyggt för jag älskar ringar. På bilder har jag lite för många på mig för att vara en vardag, ville testa alla för att se hur det såg ut. Jag köpte silvriga och har vinröda naglar och min kompis har blodröda naglar och valde guldiga ringar, det är handen längst till vänster om ni ser skillnaden?

Vad tycker ni om dessa ringar? Har du några?
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-12-19 09:58:49

Tycker dom är så fina, men var hittar man i bra kvalité? :) Var har du hittat dina?

Svar: Ja visst är det, Jag köpte bara på Gina Tricot och H&M. säkert inget långvarigt. Men ett tips är att köpa barnringar på guldfynd, albrekts och liknande. Om man testar lite så kanske det passar. Säg till om du hittar något fint.
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild