Kropp och själ

leslita.blogg.se

Burlesque loppis

Publicerad 2013-04-28 21:33:00 i Vardag och nöje,

I dag var jag på burlesque loppis. Fick massa inspiration till maskeradfesten som vi ska ha på Valborg. Till dansuppvisningen vet jag vad jag ska ha upptill men inte vilka hotpants, hittar inget sm passar hehe. På maskeradfesten blir det korsett och stay-ups, riktigt nice =) 
 
Här kommer ett bild regn. Burslesqueshow 

Burslesqueshow


En annan  Burslesqueshow, hon dansade på tåspetsskor, det var jättecoolt.


Hon som står i mitten vann outfit tävlingen


Mina fynd, ett par vita shorts, en liten hatt, en korsett (som är mer violett i verkligheten), underkläder, rosa trosa, handskar, en fin te låda.


Och så hittade jag den här lila mini-byrån till vänster. Den var ganska lik en som jag redan har (som står där bak till höger, med elefanter på). Tyckte det var jättefin. 
 

Jag längtar tills Valborg, ska bli jättekul med maskeradfesten och så ska det bli jätteroligt med uppvisningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild