Kropp och själ

leslita.blogg.se

Plugga på café

Publicerad 2012-03-29 08:00:00 i Recept, Vardag och nöje,

När man inte har så mycket på schemat men samtidigt mycket studier som behöver göras så är det bästa att träffa klasskompisarna på ett fik. Jag får mer gjort när jag sitter och pluggar på bestämd tid och plats. Att jag får trevligt sällskap och lite extra puschande är ett stort plus. Så här såg det ut sist vi pluggade inför tentan förra veckan. Tentan gick bra! Känns skönt. Jag hoppas verkligen att det är godkänt.


Grekisk sallad

I morgon har vi redovisning om telomerer och telomeras. Väldigt intressant! Det är det som styr vårat åldrande. Så i dag ska vi träffas på samma café och plugga lite. Detta är Sofia som jag umgås mest med i klassen.



Ni får hade så bra! Senare i kväll kommer ett inägg om Poledance, tog ett kort som jag tänkte visa er. Vad har ni för er i dag?!

Om

Min profilbild