Kropp och själ

leslita.blogg.se

Laddar om mig själv...

Publicerad 2012-03-24 01:22:43 i Mina tankar,

Vill dyka längst ner till botten, ta en paus, blunda och ta ett djupt andetag och sen klättra upp med mina sista krafter. Se ljuset närma sig ovanför ytan. Komma upp och känna mig hel. Vilja kämpa och ha ambitioner.



Har studier som jag inte orkar ta tag i, ett sprucket förhållande, lilebror som opereras och en flytt mitt upp i allt. Men jag mår bra ändå, behöver bara ladda om. Jag vet att jag vill och kan och det är därför jag ska =)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-03-24 08:32:45

Sänder dig styrka, energi och kärlek. Hoppas det vänder snart! Kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-24 12:11:25

Du är stark! :) Sluta inte kämpa! :)

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2012-03-24 23:37:49

Operation?! Är det en allvalig och stor operation? Du behöver inte säga om du inte vill. Kramar om*

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2012-03-25 11:08:45

Svar: till Elisabeth



Operationen gick bra. Vi ska avvakta några veckor för att se om symtomen fortsätter och då kan det vara något annat och behöva opereras igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild