Kropp och själ

leslita.blogg.se

Pachtanga party och Eriksdalsbadet

Publicerad 2012-12-02 13:04:00 i Vardag och nöje,

Hej på er! Jag har vait borta från bloggen i några dagar. I fredags var jag hos Nima som hade "farväl-fest", hon ska till Cuba i två månader. Det var jättekul, vi åt massa god exotisk frukt, dansade salsa, skålade och skrattade. Hon hade bakat världens högsta tårta! Det var trevligt.
Så det var i fredags, i lördags träffade jag Fredrika, vi åkte till Eriksdalsbadet och simmade, bubblade, ångbastade, gjorde kullebyttor och badade utomhus med snön som föll över oss. Det var underbart. Jättehärligt, jag älskar vatten. Efter badet så gick vi och åt indisk mat på söder. Vacker restaurang som var inglasad och hade fin inredning. Maten var riktigt god =)
 
Vad har ni gjort i helgen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild