Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bilder från kryssningen!

Publicerad 2012-04-05 08:59:14 i Vardag och nöje,

Hej på er! I dag är det skärtorsdag. Jag kom hem igår eftermiddag efter kryssningen. Min familj är här på besök och ska hjälpa mig att flytta. Vi hade superkul på kryssningen. Det var Cuba tema. Så vi lyssnade på bandet som spelade riktigt skön musik. Vi pratade med de i bandet efteråt och fick namnet på låtarna. Ska leta upp de på youtube och kanske lägga ut ett klipp här. Det var så skön stämmning :) Sen var vi på dansshow och kollade och jag uppgicks med (förutom min familj förstås) dessa två killar som var dansare. Vi festade hela natten och drack melon bacardi. Mums. Och så åt vi påskmatsbufé. I Taxfree fanns en Cubansk kvinna som rullade äkta cubanska ciggarer. Och så fick jag en nack och scalpmassage. Det var bara prova på i 5 minuter men väldigt skönt. Kolla slideshowen så ser ni allt!



Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-05 13:31:49

Tack! :)

Huua ja. :( Speciellt eftersom telefonen också pajjat så måste jag fixa de först. Och en ny dator är ju inte så billigt. :( Den funkar ju än så länge även om den knappt har styrfart. :/

Postat av: Malin/BilboBlueEyes

Publicerad 2012-04-05 15:06:28

Tack!:-)

Jag ska definitvt skriva några rader om utställningen sen.

Hoppas det går bra med flytten.

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2012-04-06 16:38:18

Vad kul för er att umgås så mycket, å på en kryssning dessutom! Å vad stor din lillebror har blivit:) Hur gammal är han nu?

Ha en bra helg! Glad påsk eller ska man säga God Jul, all den här snön lurar en:/ Hm

Kram:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild