Kropp och själ

leslita.blogg.se

Harmoni expo mässa okt 2011

Publicerad 2011-10-30 13:51:57 i Hälsonytt,

Hej på er! I går var jag på Harmoni expo mässan i Solnahallen. Det fanns massa roligt att se och testa. Fanns olika behandlingar, ta kort på sin aura, försäljning i mängder och information att inspireras av.

Efter mässan var jag hemma hos Maria på inflyttningsfest, glömde dock ta kort där med var god vegetarisk mat och hon har en fin lägenhet. Här kommer lite bilder från mässan!!

Harmoni expo mässa okt 2011
Lite indian kultur

Harmoni expo mässa okt 2011
Ser ni vem det är? Terry Evans med sin nya tidning Ascala. http://www.ascala.se/


Indisk tempel hade också ett bås.

Harmoni expo mässa okt 2011

Och detta fick följa med mig hem. 4 nummer av inspire tidningen en bok som heter Maya Koden. Sen köpte jag även ett par harlembyxor. Ska visa dem också när jag har på mig de utan gipsat ben. För i morgon gott folk. Är det den stora dagen. Jag ska ta bort gipset! Längtar.

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-10-30 16:38:04

Yey!

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-10-30 19:51:56

Kul att se bilder från mässan - speciellt eftersom jag inte var där!!

(Jag har svarat på din kommentar på min blogg, efter din kommentar)

Kram!!

Postat av: Qbrium

Publicerad 2011-10-31 02:39:24

Gud vad spännande, skulle gärna gå på fler mässor m.m. Men får aldrig nys om dem. Berätta gärna om de är nära Stockholm City så hänger jag på - kanske vi kan gå tillsammans? :)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-10-31 10:45:03

Fina bilder!! Får jag låna boken av dig när du läst den? :)



Svar från min blogg:Du behöver ju inte vara antingen eller, det är ju jättebra att du som du sa börjat äta lite mer vegetariskt. Ett steg i taget, och varje steg gör ju skillnad! Det behöver ju absolut inte vara ett misslyckande. Min mamma äter oftast vegetariskt, men ibland fisk och fågel. Det funkar bra för henne Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild