Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bye bye

Publicerad 2011-10-31 13:00:00 i Hälsonytt,


I dag ska jag ta bort mitt gips! Wihoo! Det ska bli så skönt. På 9 veckor totalt har jag inte kunat gå på mitt ben. Jag har verkligen längtar på den här dagen. Men jag är lite nervös ändå. Vet inte vad läkaren kommer att säga, tänk så ser det inte bra ut eller om jag kommer ha ont och inte kunna gå eller behöver ha någon jobbig stödskena och fortsätta gå på kryckor eller...  Nej nu ska jag inte tänka så.

Fina bilder va? Mina kompisar och familjen har målat lite. En häxa, en longboard, en kanin och en bajsande häst, en solnedgång och papas special gubbe med sin skylt som det står "JAG ÄR BÄST" på. Haha.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2011-10-31 19:29:02

nej jag fick göra om den. jag har inget ärr..

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-31 19:58:12

Hur gick det?? Och hur känns det? :) bra hoppas jag! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild