Kropp och själ

leslita.blogg.se

YourMinerals

Publicerad 2011-11-18 10:00:00 i smink och hudvård,




Mineral smink i mängder. Jag beställde hem en ny foundation i märket YourMinerals som jag inte testat förut. Och jag måste berätta för er hur bra det är! Rekommenderas varmt. Enkel att applicera och man ser inte ens sminkad ut. Jag beställde färgen Warm Beige. I första anblick trodde jag att den skulle vara för mörk men det passade perfekt.



Här ser ni skillnad på storleken. YourMinerals till vänster och ID Bare minerals till höger. YourMinerals sminket är väldigt dryg man behöver väldigt lite för att täcka hela ansiktet. Snabb leverans på deras hemsida, enda nackdelen är priset fast än den förmodligen kommer att hålla länge. Jag kombinerar dessa 2 märken och det fungerar bra. Använder YourMinerals foundation och ID bare rouge och ID bare mineral veil (ibland). Blir lite billigare om man inte vill beställa allt från YourMinerals.

Använder du mineralsmink? Vilket märke? Testat dessa som jag nämt?

♥Relaterade inlägg: ID bare minerals - utvärdering,

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-11-16 21:43:35

Åh, ett märke jag inte hört talas om :) Jag använder ID och everyday minerals!

Postat av: zenia

Publicerad 2011-11-18 13:53:23

Kom igen Lesly. Var med på polebattle!!!! Vi kommer att nivå indela det så att det inte blir svårt eller orättvist :) du kommer få tävla/träna mot någon annan som ligger på samma nivå som du!!!

Postat av: Joline

Publicerad 2011-11-21 20:30:13

Oooh nu blev jag nyfiken, får kolla in dem! De innehåller ingen "skit" va? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild