Kropp och själ

leslita.blogg.se

Svt jobb bilderna

Publicerad 2011-03-22 13:07:31 i Modell & Statistjobb,

Här kommer bilderna som jag lovade er från statistjobbet i går. Och så har jag skrivit lite om statistjobbet i dag men där var kamera förbjudet så inga bilder tyvärr.

leslita.blogg.se
Finsk humor snubbe som  heter Andre Wickström, Kitty Jutbring, författaren Ernst Billgren och Erik Ekstrand.


Finsk humor snubbe:) kommer inte ihåg vad han heter. Kitty Jutbring, Ernst Billgren Författare och Erik Ekstrand.
Och här är programmledaren med på bild.

Kitty Jutbring Ernst Billgren
Kitty Jutbring                                                          Ernst Billgren

I går var det alltså ett Humorprogram som spelades in. Jag satt i bakgrunden och drack öl (på riktigt, haha) och pratade (på låtsas) med två andra "kompisar" statister. Det var lite jobbigt i början för det var inte taggning- bryt- tagning-bryt som jag är van med utan det var en inspelning på 2 timmar utan paus som sedan ska klippas ihop. Men kul att få testa med det också.  

Och i dag var jag med i Nobels testamente, jag agerade resenär affärskvinna i en iscensatt flygplats Arlanda. I sista stund blev en hel scen stryken för de hade inte tid att spela in mer så vi fick gå hem tidigare än väntat för samma summa betalt men synd var ju att man inte kom med så mycket. 

Vet någon vad han till vänster heter på första bilden? haha

♥Relaterade inlägg: Varit statist för Svt, Arne Dahl långfilm, Statistjobb,

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-23 12:51:44

Är det Elsa Billgren som är programledare alltså? Jag förstod inte riktigt vad hon gjorde i Melodifestivalen, men i "dagen efter"-programmet gillade jag hennes insats!

Postat av: Qbrium

Publicerad 2011-10-18 14:23:47

Den finska snubben heter Andre Wickström :) Tycker det är spännande att du får vara med på en massa statist jobb.. hur kommer det sig? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild