Kropp och själ

leslita.blogg.se

Varit statist för Svt

Publicerad 2011-03-21 21:09:03 i Modell & Statistjobb,

Nu är jag hemma från ett statistjobb. Det var trevligt. Jag satt i bakgrunden och minglade med lite öl till en pratshow som ska komma upp på Svt play. Egentligen skulle Carolina Gynning vara med som jag såg fram emot mest men hon kunde inte. Men jag fick ändå träffa lite "kändisar" (som om det vore det viktigaste hehe). Jag träffade Alex Schulman, Erik Ekstrand som nyligen varit med i "99 saker att göra innan du dör" och jätte coola Kitty Jutbring som just nu är programledare för P3 star. Hon hade en nästan likadan kjol som mig. Fast hon sa att mitt tyg var lyxigare, haha

Kitty p3 star

I morgon laddar jag upp mina bilder som jag tog. Nu ska jag äta, i´m starving!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-22 20:47:36

Spännande! Jag ser fram emot att höra mer om det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild