Kropp och själ

leslita.blogg.se

En riktig extended

Publicerad 2011-06-09 09:00:00 i Poledance,

Poledance Extended butterfly

Jag har övar på extended butterfly och det ser ganska bra ut måste jag erkänna. Mycket bättre knän/ ben, spända och utsträckta. Och raka linjer. Jag har kommit på att det går enklare om man kollar upp på foten som man hänger i för då ser man ju hur det ser ut. Jag har alltid kollat ner på golvet eller bak på andra benet men då tappar man lätt balansen och bålstyrkan.

Tack Lotta för bilden och för en rolig invigning av din nya stång.

♥Så här såg det ut första gången *KLICKA*

Kommentarer

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-06-09 09:06:35

Framsteg FTW! :)



Sv: Ska åka som volontär i Krügerparken i två veckor, själv. SKa bli så kul, o läskigt såklart :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-06-20 23:27:05

Bra jobbat, ser bra ut! :D Ska kika in din blogg nån mer gång.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-21 19:54:18

Ja man verkar bli beroende av Pole :D

Jag bor i Piteå och tränar själv hemma (finns inga studios i norrbotten) har tränat i strax mer än 4 månader. Just börjat med invertes

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-21 19:54:53

Haha det var jag som skrev "Ja man verkar bli beroende av Pole :D

Jag bor i Piteå och trännar själv hemma (finns inga studios här) har tränat i strax mer än 4 månader. Just börjat med invertes" Mvh/ Linda/ writing-l

Postat av: Tess

Publicerad 2011-07-07 13:14:32

Oj jäklar!!! Verkligen imponerande! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild