Kropp och själ

leslita.blogg.se

Cheesecake och Let´s dance ikväll

Publicerad 2011-02-11 17:50:01 i Vardag och nöje,

I dag hade jag planerat att jag skulle gå på bio med Maria men det blev inte så eftersom att trafiken ligger still. Så jag håller på laga mat samtidigt som jag bakar Cheesecake. Jag har aldrig smakat på cheesecake och absolut inte bakat det förut. Det kan ju vara bra då vet jag inte om det smakar "fel"  :) Haha



Så efter min goda middag med grillad kyckling och brocollimos så ska jag och min kompis kolla på let´s dance och äta cheesecake. Nu ska jag äta. Vad har ni för planer i kväll?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-02-11 18:06:08

Så synd att vi inte kunde se filmen, jag var verkligen sugen på bio!! Jag ska också kolla på let's dance istället, och äta choklad! Hoppas vi kan se filmen en annan dag. Kram!

Postat av: Lina H

Publicerad 2011-02-11 23:47:11

då tycker jag verkligen att du ska prova detta , funakr inte detta så prova Decleors night balm Angeliqe det är också sjutk bra att lägga på läpparna :) mjo det är härligt med snö men jag vill ha vår i sthlm då ja kommer dit till veckan :P haha



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild