Kropp och själ

leslita.blogg.se

"Du är så min typ"

Publicerad 2011-08-25 02:10:14 i Mina tankar,

Jag funderar. Att ha en viss typ på killar eller tjejer är att kunna lägga in den personen i en kategori där alla påminner om varandra. Är inte det lite tråkigt eller nästan taskigt? Om någon skulle säga till mig att jag sååå är denes typ så hade jag tänkt "Okey är inte jag ett dugg unik?, Är jag bara så du vill och förväntar dig att jag ska vara?" "Liknar jag alla dina ex liksom?"

Jag dejtade någon ganska nyligen och han är sååå inte min typ och det fick han veta från början. Sen när jag insåg att vi passar bättre som kompisar så sa han till mig "Ja men jag fick en chans trots att jag inte är din typ, det betyder ju i alla fall att det va något med mig som du gillade." Jag förstår nu vad han menade...Jag förstår att jag fick han att känna sig speciell precis som jag skulle vilja känna mig unik i mina kärleksrelationer...

http://4.bp.blogspot.com/_O0dsMVDiR0Q/TEIDIZdeL1I/AAAAAAAAK10/nLd7IEAxpxM/s1600/cps177-you%27re+just+my+type.jpg







Läste i boken "Nionde insikten" där står det "Jag vill träffa någon som letar efter svaret på samma frågor som jag har" Och det var bara så klockrent. Jag har verkligen fastnat för det, min typ har inte fungerat förut så what a heck.


Vad fick ni för tankar angånde inlägget? Dela med dig ♥
























Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-08-26 17:22:28

Jag tänker att alla vill känna sig lite speciella och få bekräftat att de har egenskaper som går att tycka om! Det är nog väääldigt mänskligt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild