Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bilder från Midnattsloppet

Publicerad 2011-08-14 18:12:11 i Dans & Annat,

Tjoho! Jag sitter hemma med Camilla som är på besök i Sthlm. I dag var vi på Lida och badade. Det var aldelles för kalt för mer än ett dopp så det var snabbt hem och ta en varmdusch och tillagga mat. Så nu har vi en liten bloggstund. hehe

I går så var det midnattsloppet som jag uppträdde på. Det gick bra. Jag hade lite kompisar som var och kollade på för första gången. Det var roligt att ha någon i publiken som jag kände. Och som kunde ta kort, Tack Milla! Klickbara små bilder*

Backstage*
Midnattsloppet samba 2011 Midnattsloppet samba 2011 Midnattsloppet samba 2011 Midnattsloppet samba 2011

Förträning med Sarah
Midnattsloppet samba 2011

Parad och scen*
Midnattsloppet samba 2011 Midnattsloppet samba 2011 Midnattsloppet samba 2011 Midnattsloppet samba 2011

Efteråt var jag så glad att allt var över och längtade till att få ta av mig allt. Yes! Klart :)
Midnattsloppet samba 2011

Och nu ska jag springa ner och hämta tvätten och sen ska vi baka kokosbollar! mums :)
Var någon av er på midnattsloppet? Kanske var du med och dansa/sprang?

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-08-14 19:56:46

Åh du har de nya skorna! Vad fint!



Jag hamnade på en buss i natt fullpackad med folk som sprungit midnattsloppet. Det var lite spännande ändå, för det innebar att Johan och jag fick stå längst fram och kunde se ut genom vindrutan på bussen och småprata med busschauffören.



Kram!

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-08-15 21:31:06

Ni var jätteduktiga! :p Kul att jag lyckades pricka in så att jag fick se er dansa ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild