Kropp och själ

leslita.blogg.se

TIO sanningar om Leslita

Publicerad 2010-09-21 12:36:41 i Mina tankar,

Jag har fått en utmaning av Maria, man ska helt enkelt skriva 10 sanningar om sig själv. Så here it is!

  1. Jag hade en dröm en gång. Jag ville bli en cirkus artist eller dansare.
  2. Jag tror på att det finns liv i allt i naturen. Även i stenar.
  3. Jag skulle vilja ha en papegoja.
  4. Föresten så pratar jag ofta med mig själv, haha
  5. Jag kommer alltid ihåg mina drömmar när jag vaknar av mig själv.
  6. Jag är väldigt välorganiserad och är rädd för att vara för spontan. Det är något jag jobbar på.
  7. Om jag kunde vara på resande fot i resten av mitt liv så skulle jag göra det.
  8. När jag behöver rensa tankarna så brukar jag promenera till närmaste lekplats och sätta mig på en gunga. Helst på kvällen. Där kan jag gunga i evigheter och titta på stjärnorna.
  9. Jag skulle vilja ge ut en bok.
  10. Jag har börjat med scrapbooking :) Kommer ett inlägg om det snart.
swing
Fanns det något på listan som du inte visste om mig?

Jag utmanar Tiia och Räven! Hoppas att ni vill vara med :)


P.s Jag har lagt in massa nya bra sidor i länklistan och två låtar (Play knappar) i menyn.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-09-21 16:20:33

Det var så lite så!



Hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-09-21 18:38:29

Hej!! Jag tror också att det finns liv i allt i naturen :)Va kul det låter med scrapbooking, det kanske man skulle börja med. Imorgon blir det simning i alla fall, ses då. Kramar!

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-09-21 21:07:11

Ja det ska blir härligt att simma.

Postat av: Tiia

Publicerad 2010-09-21 22:38:46

haha så nu har ja allt antagit din utmaning :)

Jo ja har hört hennes låt innan man nu för några dagar sen så kom jag precis ihåg den igen :)

pussh

Postat av: Tiia

Publicerad 2010-09-21 22:39:46

Föressten ang scrapbookingen - har du köt hem speciella pärmar & så där då har alltid tyckt de skulle vara kul med sånt men har inte hittat nått kul ute i butikernas :)

Postat av: Patricia

Publicerad 2010-09-21 22:46:01

Hej söta! Paletten finns på eleven.se sök på märket Nyx ;)

Postat av: lucke

Publicerad 2010-09-21 23:05:09

trevlig blogg du! :P

Postat av: yasmine modell fru och mamma

Publicerad 2010-09-21 23:19:07

var gärna med i min blogg tävling

http://yasminegill.blogg.se/2010/september/tavling-av-easewhite-tandblekning.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild