Kropp och själ

leslita.blogg.se

Matpannkakor

Publicerad 2010-09-11 15:23:33 i Recept,

Saltade pannkakor
Saltade pannkakor

Vem har sagt att pannkakor måste vara sockriga och söta? Jag testade saltade pannkakor för första gången här om veckan.  En ny variant av kesoplättarna eller ostkaka om ni kommer ihåg (se länk). I pannkakorna hade jag i grahamsmjöl, rivna morötter och keso. Kryddade med salt och peppar. Det blev nice! Mättande kan jag lova. Och med lite sallads blad till kändes det fräschare. Rätten är GI godkänd.

Vad brukar ni ha i?


♥Relaterade inlägg: Ostkaka,

Kommentarer

Postat av: Joline

Publicerad 2010-09-11 17:00:20

Havregryn, rågmjöl och blåbär är jättegott!



Det går bra häe, trivs jättebra med allt. Mycket att läsa i skolan men det hade jag väntat mig iofs.

Gillar att det är mkt praktiskt och jag hoppas det fortsätter så, jag har lättare för att ta in saker på det sättet.

Kul med ditt jobb förresten! =D



Pajen var jättegod, fast nästan godare kall än varm av nån anledning, den smakade mer då =)



Ha det fint! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild