Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ostkaka med aprikossås

Publicerad 2010-04-01 20:45:57 i Recept,

Jag testade att göra en ostkaka. Jag smakade faktiskt på det för första gången för inte så längesen. Men då var det köppt. Och detta är andra gången jag äter ostkaka och första gången på hemgjort vis. Blev väldigt gott. Jag är duktig :) Använde mig av ett recept på tasteline och använde mandelmassa istället för krossade mandlar som jag såg att de hade gjort i ett annat recept för cheesecake. Aprikos såsen är bara att koka torkade aprikoser och sedan mixa. Hur enkelt och gott som helst! :) GI godkänt.


Ostkaka med aprikosås

Ostkaka med mandelmassa och aprikos sås



*Länk: Receptet på ostkaka

Kommentarer

Postat av: Kjetil

Publicerad 2010-09-11 22:22:08

hei

Dette var en meget interresant blogg må jeg si. Du blander det beste innen helse tycker jag. Håper du tar en titt på min side også. Ha en fin helg.

Kram :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild