Kropp och själ

leslita.blogg.se

Färgglatt målade naglar

Publicerad 2010-09-06 10:28:33 i Nail Art Design,

Just nu hinner jag inte blogga så mycket. Ska iväg och kolla på ett rum innan jag börjar lektionen. Måste även renskriva inlämningsuppgiften vi ska ha med oss. Stress! Men jag lovar att framkalla bilder från Yasuragi och från Samba uppvisningarna som jag såg igår. Gör det i eftermiddag så kolla in igen senare :)

Här kommer bilderna på Tillda och Millas naglar som jag lovade att visa er i inlägget *HÄR*.

Tilldas Naglar
Orange naglack med mörkblått mönster. Mönstret är målat med en
speciell smal pensel. Roligt och färg-glatt.
Millas Naglar
Alla naglar är lila förutom en som är pärlemovit. Snygg kontrast.

Vad tycks? Ni får ha en bra dag!

♥Relaterade inlägg: Black nails,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild