Kropp och själ

leslita.blogg.se

Använder du Tränings DVD:er?

Publicerad 2010-09-29 12:14:18 i Dans & Annat,

Hej hej! Jag har insett att jag har 5 st tränings dvd:er men använder inte någon.
Dessa tre på bilden en Tai chi skiva som jag testat 2 gånger, en skiva med Paolo Roberto som man fick med gratis med Tophälsa tidningen och en skiva som heter Energi gympa som man fick med MåBra tidningen. Dessutom har jag en Poweryoga och Carmen electra dans skiva som jag laddat ner och bränt ut. De är lite mer använda i alla fall men det var ett tag sedan nu. Ska ta och testa Energi gympan nästa gång jag har tid :)
Tränings DVD:er
Vad tycker du om hemma träning med DVD? Har du någon tränings DVD? Vilken?

Kommentarer

Postat av: lilitha

Publicerad 2010-09-29 19:38:45

Jag borde verkligen börja träna. Att det ska vara så svårt att komma igång...haha. Kram Lilitha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild