Kropp och själ

leslita.blogg.se

Poledance är superkul! Lektion 2

Publicerad 2010-10-01 19:13:14 i Poledance,

Hejsan! I dag var jag till skolan till kl 17 vi satt med en inlämningsuppgift väldigt länge. Det blev bra till slut. Jag har intervjuat en elitishockeyspelare och skrivit om det. Sedan skulle text och foto redigeras till en snygg layout.

Poledance
Jag var ju på Poledance i går. Det var megakul! Super tuff uppvärmning och styrka i början av passet och sedan fick vi testa lite på stången. Det var väldigt svårt också! Det trodde jag inte, men detta kommer att bli en rolig utmaning. Jag klarade iaf alla snurrar som vi gick igenom på basicnivå, lite läskigt i början när man skulle våga kasta sig runt eller våga falla baklänges. Sedan fick vi lära oss en kort danskoreografi som gick superbra och hela träningspasset avslutades med en lång stretching så att vi blir smidiga. Ja men det var riktigt kul, längtar redan till nästa pass!

Nu ska jag snart iväg och träffa en klasskompis, vi ska bara ta det lugnt och umgås ikväll.

Har någon testat poledance?

♥Relaterade inlägg: Poledance lektion 1PoledanceDance workshop,
♥Länk: Poledance.se,

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-01 19:41:10

Åh vad kul, jag vill också!! :) Funderar på att köpa träningskort i farsta sen, det fanns ju lite dans där också :) Du, ska vi ta nån kväll och scrapbooka lite, hihi? Jag blev också sugen på det, jag har ett album som skulle bli perfekt till det. Och så har jag massor med tidningar jag kan ta med. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild