Kropp och själ

leslita.blogg.se

Photoshot en vardag på söder

Publicerad 2010-10-18 12:27:15 i Modell & Statistjobb,

Vi tog lite bilder med Marias nya kamera. Den var väldigt bra men famförallt är hon en duktig fotograf. Här är mina två favoriter. 

Fotograf: Maria Skölding
Modell: Lesly Valencia (Jag)
Leslita fontän
Jag sitter vid en fontän med mina mönstriga byxor :)

Leslita smile
Naturlig skönhet eller vadå? :) haha Där ser man också min nya hårfärg ganska bra. Vad tycks?


♥Tidigare modell fotograferingar på mig: Photoshot Porträttbilder, Photoshot Yogaposer, Miss Latina, Bal Svartvitt, Dax att återuppliva modellgenen i mig, Kvinnornas dag,

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-18 18:20:41

Tack vad du är gullig! Det var en väldigt bra modell också ;) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild