Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dags att återuppliva modellgenen i mig?

Publicerad 2009-10-26 16:05:42 i Modell & Statistjobb,

Känns som att det var extremt längesen jag stod framför kameran nu, det är lite tråkigt. Sen jag började plugga och flyttade upp hit så har det helt blivit uteslutet, Hade jag bott i Göteborgs traken hade jag f*aneme vart kändis nu :P haha Ne men jag hade kunnat tacka JA till modelljobbs erbjudanden och det är ju en ganska bra start... Saknar det! Kanske försöker jag mig på att modella in mig i en modellargentur till nästa sommar... Får se.

Här är i alla fall en gammal bild på mig!

Fotograf: Ben Baroudi Modell: Lesly Valencia (jag) Tagget: år 2007

Idag har jag massor att göra. Jag ska packa upp från helgens resa, diska, städa undan lite smått, handla och plugga! Ligger lite efter med studierna eftersom att jag fick hem böckerna så sent när jag beställde från England. Så det är bara att sätta sig och läsa och läsa. Jag började skriva på mitt PM på lunchrasten idag. Så det är igång. Känner mig lite lagom stressad just nu. Och därför ska jag ur datorn...Ni får hade så bra.

Har ni haft en bra helg? Vad tycks om Fotografiet?

*Se gärna tidigare inlägg om Modell bilder: Make up och frisyr som ett träd,

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2009-10-26 16:48:17

läckert =)

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-10-26 18:35:34

jättefint kort:) klart du ska göra det om du saknar det :)

Postat av: Lesly

Publicerad 2009-10-27 14:27:06

Tack så mycket :)Jo jag har bara ingen möjlighet eller tid till det här i Hällefors. Men jag ska definitivt satsa lite mer på det när jag har pluggat klart. :)kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild