Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bilder från Harmoni mässan [del 2]

Publicerad 2010-11-04 16:27:56 i Hälsonytt,

Hej hej Hur mår ni i dag? Jag hade tenta och det gick inte så bra, jobbigt med omprov, man ska vara glad att man i alla fall får göra omprov, finns inte i alla länder. I kväll har jag dansträning, det ska bli roligt :) Här kommer fler bilder från mässan!

Harmoni expo mässan 2010

Harmoni expo mässa 2010
Jennie ville se vad änglarna hade för budskap till henne, jag själv är inte så förtjust i änglar men jag fick också ett änglakort. Den ängeln sa att jag är stressad och behöver återhämtning, kortet representerade elementet jord. Jag måste "jorda mig"

Harmoni expo mässa 2010
Det fanns många bås/stånd med TKM Traditionell Kinesisk Medicin. Här tar läkaren puls och kan genom det sätta diagnos på vad för obalans personen har. Visst är det fantastisk :)

Harmoni expo mässa 2010
Meridiansystemet är också TKM teori. Använd sökrutan så hittar du inlägg om det.

Harmoni expo mässan 2010

Harmoni expo mässan 2010
Försäljning av naturliga, ekologiska produkter och massa vackra handgjorda smycken fanns också överallt.

Vem var på mässan?
Vad tyckte du var mest intressant?

♥Relaterade inlägg: Bilder del 1, Harmoni expo mässan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild