Kropp och själ

leslita.blogg.se

Allt för Hälsan, mässa 2010

Publicerad 2010-11-11 11:36:11 i Hälsonytt,

Allt för Hälsan är en stor mässa här i Stockholm som börjar imorgon fredag den 12 och håller på hela helgen. I år kommer personer som t.ex. Charlotte Perelli, Babben Larsson, Blossom, Anna Skipper och Bob Hansson för att inspirera till ett hälsosammare liv. Det kommer att vara mycket träningspass och även matlagning. Mer som kommer att finnas är: SHR:s SM i Make Up, Prova-på-aktiviteter och behandlingar, Föreläsningar och böcker.

Mässan är uppdelad på 5 olika inriktningar för att få ett helhetsperspektiv
  1. Träning och motion (t.ex. olika gruppträningspass och idrottsfomer)
  2. Kropp och själ (yoga, meditation)
  3. Kost och energi (kokpunkten, rawfood, viktkontroll)
  4. Behandling och relax (massage, ansiktsbehandling, spa och tips)
  5. Naturlig skönhet (smink tävling, ekoligiskt, örter)
Allt för hälsan 2010Allt för hälsan 2010

När: Fredag 12 november 10.00-20.00
Lördag 13 november  10.00-18.00
Söndag 14 november 10.00-18.00
Var: Stockholmsmässan
Pris: Vuxen 140 kr, Ungdom (12-18 år) 50 kr,

Någon som tänkt besöka mässan? Har ni varit där tidigare år? Vad verkar mest intressant?


♣Länkar: kortFILM om mässan 2009, Allt för hälsan,

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-11-11 16:28:39

Jag besöker mässan varje år, så jag kommer gå dit även nu till helgen. Alltid spännande med nya produkter, böcker och provsmakning :-)

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-11-11 21:38:18

Det blir ingen mässa för min del...!

Men här kommer mitt svar på din kommentar på min blogg:

Men jag brukar nästan aldrig frysa - oavsett årstid!! Och inte har jag gått ner i vikt heller...! :-(



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild