Kropp och själ

leslita.blogg.se

Vinnaren i Tävlingen

Publicerad 2010-05-31 19:28:00 i Vardag och nöje,

Hej hej! Hur har ni det? Jag har varit ute på promenad. Känns lite tragiskt att man slutar nu imorgon har vi sista dagen i skolan. Examination med opponering på B-uppsatts. Sedan har vi middag med klassen på Gästgivaregården som är ett ganska fint ställe för er som känner till Carl-Jan och så. Ska bli gott med en tre rätters middag och champagne med jordgubbar som vi har köpt med spa pengarna som är dricks på elevbehandlingarna.

Det känns faktiskt jätte bra att få flytta ifrån Hällefors. Jag ska ju till Stockholm, fick jobb på ett hälsocenter där! Kommer att berätta mer om hur det gick till i ett inlägg som jag håller på slipa på :) Men först på Torsdag eller Fredag åker jag ner till Trollhättan och hälsar på familjen och kompisarna innan jag flyttar till Sthlm. Har inte hittat lägenhet än men ett rum som jag kan ha ett tag så det blir nog bra till en början. Jag är riktigt laddad inför mitt nya liv nu :D
stenar och växter
Blev inte så många som var med i tävlingen men jag har dragit fram ett namn ur min hatt :)
Och vinnaren i tävlingen blev Emilie larsson. Grattis!
Du får skicka din adress till min mejl i kontakt fliken ovan så jag kan skicka produkterna till dig.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-06-01 15:33:37

Va!? Har du fått jobb här i Stockholm?! Kul! Grattis! :-)

Sv: Jo, kinesiologi har jag alltså både pluggat och provat på. Finns ju så många olika varienter på det här, beroende på vem man går till. Vissa saker funkade inte medan andra verkligen var otroligt häftiga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild