Kropp och själ

leslita.blogg.se

Loka Brunn

Publicerad 2010-05-10 17:35:13 i Hälsonytt,

Idag har jag varit på Loka Brunn på spa dagar! Det var för personer som jobbar eller utbildar sig inom hälso branchen så det var föreläsningar speciellt inriktade till spa terapeuter och spa chefer bl.a. Loka Brunn är en kurort och dem har även Sveriges kurorts museum! Det fanns mycket intressant att se och vi var på flera föreläsningar och fick goodie bags med spännande prover m.m.
Receptionen
Loka Brunn
Inne på Spa avdelningen
Loka Brunn
Lite smått och gott att plocka på sig.
Loka Brunn
Och så klart bjuder Loka Brunn på Loka vatten. Nya smaker Mango&Marula eller Melon&Baobab
Loka Brunn
Goodie bags
Loka Brunn
Jag laddar upp lite mer bilder senare. Kom tillbaka så får ni se vad som fanns i mina goodie bags och fler bilder på museet och alla bås. Nu ska jag laga mat och vila en stund.

*Länk: lokabrunn.se

Kommentarer

Postat av: Varför

Publicerad 2011-05-15 19:51:54

särskriver du så? Sådana texter vill jag inte läsa, då de visar på låghet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild