Kropp och själ

leslita.blogg.se

Grillparty / Födelsedagar / Maskerad

Publicerad 2010-05-27 15:10:23 i Vardag och nöje,

Gårdagens bilder
Grillade köörv och hamburgare
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
Hellboy och Miss L
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
Gubben
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
Jamaica man i gubbversion
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
:)
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
Boxaren
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
Hellboy och en Gravid 80-tals brud
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
Piraten kommer med skumpa
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
Glasstårta
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
Hallon"dricka"
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
Miss Latina
Grillparty / Födelsedagar / Maskerad
Yes sedan var det väldigt mycket mer på studentbaren efteråt! Men detta är mina kompisar. Vi hade Ariel, Ursula, catwomen, clowner, björne o.s.v Min tråkiga förklädnad ursäktar jag med att jag fick reda på detta igår kväll :P Hehe. Jag hade jätte roligt verkligen. Bra avslutning på Grythyttan!

Kommentarer

Postat av: Joline

Publicerad 2010-05-27 16:08:44

Då måste jag prova =)

Känns så onödigt att styla håret när jagf ändå bara är i köket hela dagarna, andå ingen som ser :P Plus att jag har det ändå bara i en toffs så det ser ju lika ut ändå.



Fina bilder, såg ut att ha kul! =)



Japp, jag har gått hotell och restaurang, de roligaste åren i mitt liv, ångrar inte en dag =)

Postat av: Flaming Fiona

Publicerad 2010-05-29 19:57:36

Haha, härliga outfits! Klart imponerad av ambitionsnivån!

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-05-30 00:44:17

Wohoo!! Såg ut avv vara ett kul grillparty!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild