Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bästa Helgen ever!

Publicerad 2010-05-09 14:34:50 i Vardag och nöje,

Måste bara säga att jag mår så bra idag, har haft bästa helgen ever! Som jag redan har berättat var det "Vårskrik Festivalen" och sen var det klassfest. Jag har haft dansuppvisningar och min grupp var så otroligt duktiga, kommer att sakna er mängder. Jag avslutade förra inlägget med att lova att jag skulle lägga upp bilder på:
  • Vernisage med foto och smycke bl.a
  • Teater
Smycke Vernissage Folkhögskolan (Fhi)
Vernissage Fhi
Foto och smycken av Fhi eleverna.
Vernissage Fhi
Vernissage Fhi
Vernissage Fhi
Halsband med söta färgglada Ödlor
Vernissage Fhi
Och ett svävande sött litet moln
Vernissage Fhi
TEATER av Fhi elever
Teater Fhi
Teater Fhi
Teater Fhi
Teater Fhi
Teater Fhi
Det var en väldigt vacker teater, djupa tänkvärda texter och bra skådespel.
.
Föresten har jag en Spotify lista med skön musik för starka kvinnor. Bosta ditt självförtroende lite extra idag.
Klicka här: Kämpa vidare!
Och första inlägget till Vårskrik är precis under och du rullar neråt. Fler bilder kommer på
  • Solouppvisningen
  • ev FIDU utställningen
  • KLASSFEST bowling, middag och party.
Ha en great dag!

*Länk: NA Vårskrik,

Kommentarer

Postat av: Räven

Publicerad 2010-05-09 14:59:30

Sv: Hej! :) Tack :) Det går bra, fortfarande förkyld sen över en vecka tillbaka nu men det går över snart hoppas jag :) Själv? Kram!

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-05-09 15:19:33

vilken härlig helg, hoppas att den stundande nya veckan blir lika härlig. och tack skall du ha. kramisar

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-09 17:57:16

Hej! Vilken fin blogg du har, kul att återuppliva min spa-kunskap, vissa grejer glömmer man lätt bort (även fast jag bara gick ut för ett år sen). Ha det så bra! Maria

Postat av: Lina

Publicerad 2010-05-09 20:20:04

Hej kära du! Ja jag leker för fullt på sidan, börjar få lite mer ordning på den nu.. Behövde göra om allting så nu blev det så här istället :)



Jag hoppas att du har det bra och njuter av den kommande sommaren och alla vackra skiftningar i naturen just nu. Puss o kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild