Kropp och själ

leslita.blogg.se

Min nya hårfärg :)

Publicerad 2010-06-11 14:36:51 i Hårvård,

Hej på er!
Ikväll har mina föräldrar fixat en överasknings "examens och hej då" fest. Så dem har bjudit hit folk och vi ska äta middag och umgås :) Imorgon åker vi till Hällefors och städar ur lägenheten och packar ur det sista. För att på söndag som ni redan vet flyttar jag till Stockholm! Känns verkligt nu. Hade inte riktigt fattat det här innan. Jag är färdigutbildad och har fått mitt dröm jobb :D Hehe Hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg så får ni se hur det är ute i arbetslivet inom Hälso&Spa branchen.

Jag berättade också att jag färgade håret och nån ville att jag skulle lägga upp bilder. Here you are!
Så här blev resultatet! Rött i en lite mörkare nyans. Jämt och snyggt. Ser ännu rödare ut i verkligheten.
Efter
Innan hade jag det mesta brunt med en mörkbrun/svart hårbotten och lite urtvättad röd färg i topparna.
Helt ojämt och fult. Katastofalt :P Jag hr försökt få hennan att växa ur därför.
Före

Vad tycks om resultatet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild