Kropp och själ

leslita.blogg.se

HK Karnevals Stöket [del 2]

Publicerad 2010-06-02 22:31:48 i Vardag och nöje,

Fler mingelbilder från allt kul vi gjorde på HK Karnevalen! Se del 1 *HÄR*

Hatt och väskprovning
Hammarkullekarnevalen 2010
Indianprylar, fjädrar och smycken
Hammarkullekarnevalen 2010
Sandra
Hammarkullekarnevalen 2010
Denna kvinna fick inte nog av att uppträda på scenen hon dansade GRYMT bra även här
utanför ett matstånd som hade latino musik.
Hammarkullekarnevalen 2010
Och mitt bland allt blev jag uppbjuden! :D
Hammarkullekarnevalen 2010
Grillat i mängder!
Hammarkullekarnevalen 2010
Yasmine gillade ballongerna ;)
Hammarkullekarnevalen 2010
Chile flaggan! Och Sandra kollar på drömfångarna
Hammarkullekarnevalen 2010
Mexicansk mat som inte var gott. Tyckte iaf inte jag.
Hammarkullekarnevalen 2010
När vi inte Sprang runt överallt så stod vi vid scenen och kollade på uppvisningarna. Linnea här.
Hammarkullekarnevalen 2010
Och jag klättrade upp här för att kunna se, det tyckte Yasmin var kul :P. Så är det när man är kort. Haha!
Hammarkullekarnevalen 2010
Se del 1 *HÄR*. Ni får hade så bra!! Skriv gärna en kommentar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild