Kropp och själ

leslita.blogg.se

Flyttfest och grattis till Examen firande

Publicerad 2010-06-18 20:45:13 i Vardag och nöje,

Här kommer lite bilder i efterhand från min flyttfest som jag hade förra veckan innan jag åkte till Sthlm. Vi grillade och åt god mat. Se så fint mina föräldrar hade fixat!
Flyttfest och grattis till Examen firande
Lite examens känsla med pynt.
Flyttfest och grattis till Examen firande
Och så fick jag fina pressenter. Aromalampa, ett glasfat med levande ljus och dekorations stenar, smycken och två stycken stora vaser som ni ser på bilden här nedanför.
Flyttfest och grattis till Examen firande
Och av mina föräldrar fick jag en bärbar dator! :D Jag blev riktigt glad och överaskad.
Flyttfest och grattis till Examen firande
Det var en överaskningsfest som familjen planerat ihop. Väldigt trevligt. Tack för alla lyckoönskningar och tack ska ni ha allihopa som kom.
Vad har ni för planer i helgen då? Var det någon mer som tog examen i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild