Kropp och själ

leslita.blogg.se

Auror, hur man tolkar dem

Publicerad 2010-06-20 17:54:09 i Andlighet,

Hej! Kommer ni ihåg att jag skrev lite om Auror, hur man tränar upp förmågan att se dem.
Är det någon som har testat? Var det utifrån det jag skrev ?
Nu tänkte jag fortsätta med del 2. Hur tolkar man auror?
Det är så jag tolkar dem på ett förenklat sätt.
(Vissa anser säkert att det inte stämmer o.s.v)
Aura colors
Tolkning:
Ja så när man väl har lyckats vad betyder färgen?
Det finns väldigt mycket som man kan gå djupt in på och jag skulle kunna skriva en lista på allt men jag gör det enkelt och kategoriserar upp färgerna efter tydlighet. Kan vara en bra nybörjarstart.

Ju klarare och mer pastel-lika färgerna är, desto bättre mår personen.

Klara, rena och täta färger i auran tyder på att man mår bra och är frisk.

Svaga och tunna färger (typ gråa) visar att det är någonting som är fel t.ex. sjukdom, sorgsenhet

Tjocka färger kan visa på obalans av något slag.

Färgerna som är närmast kroppen visar oftast på kroppens fysiska tillstånd och dess energier. De yttre färgerna visar oftast på de känslomässiga, men oftas hör det ihop eftersom att dem påverkar varandra.

Man kan även tolka auran utifrån chakra systemet.


Har någon av er sett en aura? Vilka färger har ni sett? Tror ni att dem existerar?


♥ Relevanta inlägg: Kan du se andras AuraChakra del 1,

Kommentarer

Postat av: Tiia

Publicerad 2010-06-20 20:01:23

Hejsan gumman, tack . Jo jag vet har haft så fullt upp med massa saker så har lagt det på hyllan lite .

Har dock tänkt skriva lite oftare nu :)



Såg att du flyttat och så GRATTIS ! ;)

Tänkt komma till thn någon dag eller ?

Postat av: tiia

Publicerad 2010-06-20 23:39:59

Gud va spännande hoppas allting går bra för dej :)

Postat av: Tia

Publicerad 2010-06-21 00:03:37

Bilder på bröstförstoring nummer 2 ligger uppe. vad tycks?

Postat av: Maja

Publicerad 2010-06-21 00:10:53

Otroligt intressant inlägg.

Postat av: Majda

Publicerad 2010-06-21 16:40:48

Hej på dig! Vad roligt att du har fått ett så roligt och intressant jobb! GRATTIS!

Jag läser din blogg jämt. Vad roligt att du skriver om auror, vi fick lära oss lite om färger och tolkning när jag gick min healingkurs och det är verkligen intressant!



Ha det finast!

Kram Majda

Postat av: lilitha

Publicerad 2010-09-19 01:35:14

Intressant inlägg. Jag har varit och foograferat min aura, men fick dessvärre ingen analys över den. Jag vet att det var mycket lila och rött i den... och ett vitt fält. Jag hoppas någongång att få bilden tolkad. Men det var länge sen jag tog kortet, så jag får väl fixa ett nytt. Jag tor kortet på en butik på söder som jag tror hette...Jupiter. Kram Lilitha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild